Co miesiąc do listy brandów, które można znaleźć w sklepie MODIVO dołączają nowe, równie inspirujące i oferujące najbardziej wyszukany asortyment. W ostatnim czasie listę marek zasiliły takie brandy jak: Edited, Olsen, Moss Copenhagen, Karl Kani, Mitchell&Ness, Michael Kors Kids, Lee i inne. Każda z nich ma do opowiedzenia swoją modową, inspirującą historię.
Nowe marki damskie: Edited, Olsen, Moss Copenhagen
Edited

Berlińska marka, która swoją pierwsza kolekcję wypuściła na rynek w 2014 roku początkowo była dostępna tylko dla mieszkanek Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Czech, Holandii i Belgii. Po niedługim czasie do szczęśliwej listy odbiorców tego brandu dołączyła także Polska. Dzięki kolekcjom zachowanym w skandynawsko-paryskim stylu Edited szybko zmieniło status z nowicjusza, którego krokom warto się przyglądać, na absolutny must have na liście trendy marek. Brand ten oferuje swoim klientom idealny miks modowych klasyków szafy kapsułowej z sezonowymi trendami w przemyślanych cenach. Mottem, które zdecydowanie widać w jej projektach jest hasło ,,Od miłośników mody dla miłośników mody”. Nic więc dziwnego, że jej projekty noszą takie trendsetterki jak Maja Wyh czy Pernille Teisbaek.
Olsen

Założona w 1995 roku marka Olsen to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego ID to zarówno moda jak i modowy styl życia. Marka inpspiruje kobiety w ponad 20 krajach, nieustannie trzymając rekę na pulsie biężących trendów, a następnie przeobrażając je w wygodne do codziennego użytku stylizacje. Olsen tworzy co roku 16 nowych kolekcji, które mają wydobywać z kobiet ich naturalne piękno i modową pasję. Marka od dawna jest ceniona za wysoką jakość swoich projektów, przejawiający się w nich optymizm i radość życia oraz dostępność luksusowych butików na całym świecie.
Moss Copenhagen

Moss Copenhagen to marka, która ma swoje korzenie w skandynawskiej prostocie. Jej kolekcje wywodzą się z zamiłowania do ponadczasowych, miejskich i podstawowych elementów garderoby, które można nosić latami. Jest to kwestia nie tylko promowanejj przez brand minimalistycznej estetyki, ale też pragnienia zaoferowania możliwie jak najbardziej zrównoważonej mody w przystępnej cenie. Według twórców marki to właśnie takie podejście pozwala każdemu przyłączyć się do dobrych zmian w branży fashion na rzecz ekologii. Dobrze wykonane ubrania typu basic to według Moss Copenhagen ich dłuższa żywotność, a tym samym znacznie lepsze większa troska o dobro środowiska. Marka pozostaje transparentna w kwestii swojego łańcucha dostaw i strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, która leży u podstaw jej DNA.
Nowe marki męskie: Karl Kani i Mitchell&Ness
Karl Kani

Karl Kani to marka o hip-hopowym chatakterze, założona w 1989 roku przez Carla Williamsa. Wyrazista muzyczna inspiracja dała twórcy szerokie pole do działania i pozwoliła wykreować produkty, które trafiły do wielu odbiorców, zachwyconych nowym spojrzeniem na modę i streetstyle. Choć projektant nigdy nie pobierał akademickiej nauki projektowania czy krawiectwa, praktykę w tym zawodzie zdobył w zakładzie krawieckim swojego ojca, co pozwoliło mu już w wieku 16 lat samodzielnie projektować ubrania na własny użytek. Po wielu próbach Williams dopiął swego i stworzył markę docenianą przez wielbicieli mody streestyle’owej na całym świecie. Karl Kani to wygodne ubrania z naturalnych tkanin, które nie tylko dają swobodę poruszania się i komfort noszenia, ale także wyrażają swojego rodzaju światopogląd i dają jasną informację na temat ich użytkownika oraz jego zainteresowań.
Mitchell&Ness

Nazwa amerykańskiej marki Mitchell & Ness pochodzi od nazwisk jej dwóch twórców - Franka P. Mitchella i Charlesa M. Nessa - którzy związali współpracę w Filadelfii w 1904 roku. Ich wspólna działalność zaczęła się od produkcji rakiet tenisowych. Z czasem marka zaczęła dostarczać sprzęt do lokalnych drużyn sportowych. Dopiero pod koniec lat 90. twórcy brandu wpadli na przełomowy, odwołujący się do nostalgii fanów sportu pomysł - ozpoczęła współpracę z National Basketball Association, wydając kolekcje strojów z dawnych lat o nazwie Hardwood Classics. Rok później taką samą serie o nazwie Throwback Collection wydali dla National Football League, a w 2002 dla National Hockey League. Dziś największymi fanami tego brandu są wszyscy zwolennicy typowo amerykańskiego, sportowo-koledżowego stylu, którzy ubrania rodem ze sportowych parkietów miksują ze streetwearowymi elementami szafy.
Nowe marki dziecięce: Michael Kors Kids i Lee
Michael Kors Kids

MICHAEL KORS KIDS to linia znanej amerykańskiej marki powstałej w latach 90., dedykowana dziewczynkom. Na odkrywanie własnego stylu nigdy nie jest za wcześnie - z takiego założenia wychodzą twórcy dziewczęcej linii Michael Kors, którzy do szaf małych trendsetterek proponują ubrania typu athleisure. W ofercie MICHAEL KORS KIDS można więc znaleźć koszulki z logo, czapki z daszkiem, stylowe spódnice i sukienki, ale też bluzy i sneakersy. Wszystkie te rzeczy łączą się ze sobą w wygodne stylizacje, które dzięki swojemu pół-sportowemu charakterowi nie krępują dziecięcych ruchów i młodzieńczej energii, a przy tym wyglądają bardzo stylowo.
Lee

Lee to dobrze znana, istniejąca już przeszło 130 lat, jedna z pierwszych jeansowych marek na świecie. Brand, który zasłynął z wysokiej jakości, ponadczasowych i określanych mianem kultowych jeansów, ale też casualowo-streetwearowej odzieży i dodatków, od jakiegoś czasu ma w swojej ofercie również linię dziecięcą. Poza słynnymi jeansami w wydaniu dla najmłodszych, można w niej znaleźć również basicowe elementy dziecięcej garderoby: t-shirty, longsleevy, bluzy i kurtki. Wszystkie z łatwością łączą się ze sobą, tworząc stonowane, nieprzesycone nadmiernie kolorami stylizacje.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który już teraz oferuje ponad 190 tys. produktów od ponad 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium i nieustannie poszerza swoją ofertę o nowe inspirujące pozycje.