Polska marka Simple wita nadchodzący sezon w typowym dla siebie minimalistycznym, nowoczesnym stylu. Najnowsza kolekcja, zaprojektowana z myślą o jesieni i zimie 2022/23, to kapsuła zawierająca w sobie wszystko to, czego w modzie poszukują fani wysublimowanej prostoty, nadążającej za wyzwaniami współczesnego stylu życia. Stonowana paleta barw dopełniona dwoma wyrazistymi kolorami i fasony bazujące na unowocześnionej klasyce sugerują, że najnowsze projekty od Simple pozostaną w damskiej szafie na znacznie dłużej niż jeden sezon.
Moim celem było stworzenie codziennej kolekcji miejskiej, komfortowej, w dużej mierze opartej na klasyce, ale dla kobiety, która nie zamyka się tylko na standardowe rozwiązania. Postanowiłem wyjść od klasyki, ale trochę ją ,,odkurzyć”, nadać jej nowoczesną formę używając spójnej i ograniczonej kolorystyki. Uniwersalne i w pewnym sensie ponadczasowe formy skomponowane zostały tak, żeby przetrwały w szafie dłużej niż jeden sezon. Całość uzupełniły modele, które powinny być podstawą garderoby każdej kobiety.
Wojciech Bednarz, projektant Simple
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę - premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.