Wesoła, energiczna i pełna zabawy - taka jest najnowsza dziecięca kampania MODIVO stworzona specjalnie dla poszukiwaczy stylu. Multibrand w tym sezonie zaprasza najmłodszych do świata nieograniczonych możliwości i zachęca do wyrażania siebie poprzez unikatowe stylizacje wzbogacone rockowymi dodatkami. Dzięki szerokiej ofercie dziecięcej mody na MODIVO każdy znajdzie nadzwyczajne ubrania i akcesoria, które podkreślą żywiołowość i wyjątkowy charakter swoich pociech.

MODIVO to multibrandowa platforma modowa działająca w 13 europejskich krajach i oferująca ubrania, buty oraz akcesoria od ponad 500 marek z segmentu premium, casual, streetstyle, sport i eco-friendly. Wśród brandów dostępnych na MODIVO znaleźć można m.in. Guess, DKNY, IRO, Levi’s, Rotate, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. MODIVO jako część grupy CCC posiada również portfolio marek własnych, do których należą: Simple, Rage Age, Sprandi, Americanos oraz Togoshi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę. MODIVO to miejsce pełne modowych inspiracji i wyrażania siebie. Każdy odkryje tu produkty, które odzwierciedlają jego osobowość i charakter.