MODIVO w najnowszej kampanii pokazuje dalszą część swojej opowieści o nasyconym kolorami świecie, w którym Człowiek jest w centrum uwagi. Spot jest pełen filmowych nawiązań, technologii CGI, barw oraz inspirujących trendów - kilkudziesięciosekundowe wideo idealnie opowiada o DNA marki.



Głowa, która pojawia się końcu spotu, dla jednych może być boginią koloru, wewnętrzną siłą i aurą bohaterki, która zmaterializowała się w ten sposób. A dla innych magicznym ukojeniem, miejscem do którego mieli dotrzeć.
mówi Julia Rogowska, reżyser

Bohaterka MODIVO ma potrzebę przynależności do wspólnoty. Poszukuje podobnej wrażliwości, bo to właśnie ona jest siłą. To opowieść o miłości do samego siebie oraz innych. O empatii i byciu sobą. To jest kluczem do zmiany świata. Dając jasną informację o sobie, spotykamy ludzi nam podobnych, a wtedy dzieje się magia!
dodaje Ola Szol, dyrektor MODIVO


