W Polkach drzemie ogromny potencjał przedsiębiorczości i potrzeba działania. Przyspieszona transformacja cyfrowa i digitalizacja społeczeństwa dodatkowo motywują do rozwoju, nauki, dają sposoby, by przestać szukać wymówek, a skupić się na możliwościach prowadzenia biznesu online. Rodzima branża e-commerce rośnie w siłę i kobiety mają w tym swój ogromny udział.
Konkurs dla wszystkich przedsiębiorczych Polek

Zgłoszenia do konkursu
Konkurs Kobieta e-Commerce ma formułę otwartą. Oznacza to, że każda kobieta może sama zgłosić swój udział w tej inicjatywie. Możemy też nominować kobietę, którą podziwiamy za jej osiągnięcia i wkład w rozwój e-biznesu. Zgłoszenie może wykonać kolega lub koleżanka z pracy, przełożona lub przełożony, współpracowniczka lub współpracownik, a nawet klient, dostawca lub partner biznesowy. Co więcej każda kobieta może być zgłoszona w 2 kategoriach, które najlepiej odpowiadają obszarowi działania tej osoby
mówi Dorota Bachman, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu.
Kategorie konkursowe podążające za trendami
- Najlepszy sklep internetowy
- Technologia dla e-commerce
- Najlepszy e-marketing
- Nowa usługa w e-commerce
- Przedsiębiorcza mama w e-commerce
- Odpowiedzialny e-commerce
- The best influencer for e-commerce
- Najlepszy start-up e-commerce
- Innowacja w e-commerce
MODIVO patronem kategorii Odpowiedzialny e-commerce
Wyzwaniem współczesnego e-commerce’u jest między innymi społeczna odpowiedzialność biznesu. Jako MODIVO intensywnie działamy w tym obszarze, a nasze działania skupione są na produktach, środowisku, społeczeństwie i współpracownikach. W ostatnim czasie wraz z InPostem rozpoczęliśmy testowanie opakowań wielokrotnego użytku, dzięki którym zminimalizujemy dziesięciokrotnie zapotrzebowanie na jednorazowe opakowania. Ponadto promujemy marki, które tworzą swoje produkty w sposób zrównoważony i przy użyciu biodegradowalnych surowców. W naszym portfolio dostępnych jest coraz więcej tego typu brandów, które oznaczamy jako „eco-friendly”. Odpowiedzialny e-biznes nie kończy się jednak na ekologii. Równie ważne są kwestie społeczne, takie jak różnorodność i inkluzywność. Zawsze w centrum naszych działań jest Człowiek. W kampaniach zachęcamy do wyrażania siebie, m.in. właśnie poprzez modę.
- mówi Aleksandra Szol, Dyrektor e-commerce i Marketingu MODIVO