MODIVO umiejętnie łączy świat przeżyć offline i online, tworząc miejsce, w którym moda spotyka się z technologią. Najważniejszy w tym wszystkim jest Klient, dlatego multibrand nieustannie się rozwija i dąży do maksymalnego uproszczenia ścieżki zakupu, a także inspirowania Klientów w kwestii kompletowania własnej garderoby. MODIVO wielokrotnie wyróżniono w prestiżowych nagrodach branżowych i konsumenckich.
2022:
- Dyrektor e-Commerce Roku 2022 - Nagrody w kategoriach Najlepszy Zespół - Team MODIVO; Omnichannel - Aleksandra Tomalska; Fashion - Aleksandra Szol
- E-commerce Polska Awards 2022 - Nagrody dla MODIVO w kategoriach - Best Innowator in E-commerce; Best in Crossboarder oraz Wyróżnienie Specjalne – Marka Dekady
- Supply Chain Designers 2022 - Wyróżnienie za Papieropaki
2021:
- EuropaProperty CEE Retail & Marketplace Awards - MODIVO laureatem prestiżowego konkursu
- Grand Prix konkursu Digital Signage Awards - za innowacyjny projekt salonu z odzieżą premium
- eCommerce Awards 2021 - Mulitbrand zwyciężył w głównej kategorii BestIn, a także w kategorii Best Cross Border z uwagi na ekspansję zagraniczną, kontynuowaną w trudnym czasie pandemii
- Dyrektor Marketingu Roku 2021 w kategorii e-commerce - Aleksandra Szol laureatką konkursu. Więcej informacji tutaj >>>
- Doskonałość Mody Twój Styl 2021 - Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i Marketingu MODIVO została nagrodzona statuetką w kategorii Osobowość Roku
- CEE Retail Awards 2021 - koncept sklepu stacjonarnego Modivo otrzymał nagrodę Retail Innovation za szeroką ofertę produktową oraz unikalny, wielokanałowy model handlu obejmujący komplementarne kanały dotarcia do klientów
2020:
- E-Ikony Domodi - MODIVO najbardziej innowacyjnym sklepem w kategorii Fashion. Więcej informacji tutaj >>>
- Doskonałość Mody Twój Styl - Brand uznano za najbardziej innowacyjny i najciekawszy koncept w branży modowo – technologicznej w kategorii sklep internetowy premium. Więcej informacji tutaj >>>
- Shop! Awards 2020 - za koncept sklepu stacjonarnego
- Forbes 2021 - II miejsce w Rankingu Największych Spółek Ecommerce przygotowanym przez “Forbes”