Już 1. lutego planowane jest ponowne otwarcie galerii handlowych w pełnym wymiarze. Sklepy stacjonarne grupy eobuwie.pl w 25 lokalizacjach i pierwszy sklep Modivo są w pełni przygotowane do wznowienia pracy po lockdown’ie. Zachowane zostają wszystkie dotychczasowe środki ostrożności. Na klientów czeka wiele nowości.
Okres locdown’u był dla kadry retailu intensywny. Każdy z naszych sklepów potraktowaliśmy jako hub logistyczny, a pracownicy salonów koordynowali wysyłki do klientów. Postawiliśmy także na rozwój, organizując szkolenia produktowe i kompetencyjne. Przygotowaliśmy także sklepy na sezon wiosna-lato, zaopatrując je w najnowsze produkty i trendy. Zależy nam na tym, aby pokazać klientom przedsmak nowej kolekcji.
mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl
Klienci w dowolnym momencie, czy to przez stronę internetową czy z poziomu aplikacji mobilnej, mogą zamówić interesującą ich rzecz. Zostaną powiadomieni, kiedy ta zostanie przygotowana. Wówczas, w dogodnej dla nich chwili - np. podczas powrotu z pracy - mogą przyjść do salonu i przymierzyć ją w komfortowych warunkach.
dodaje Konrad Jezierski